Limpskivor och vädergnäll

Som någon kanske märkt är det ganska sporadiskt skrivande som gäller för min del. Det kan beror på många olika orsaker, till exempel att jag inte har något att skriva om. Jag vill dock hävda att det har mer att göra med att jag inte orkar ta mig tid till att göra det än något annat. Hej och hå!
 
Jag gnäller just nu, vilket är dumt, men det beror på att det är så fantastiskt fint väder nu, vilket tyvärr också innebär att solen lyser rätt in i mina ögon och fräter sönder dem. Det finns förvisso persienner, men hur coolt är det? Sen är det i princip så att man inte får vara nöjd med vädret, eftersom det alltid kan bli bättre. Å andra sidan kan det alltid bli sämre också. Hmm.

Det är någonting som är fel med Sofia. Hon har börjat bli... jag vet inte, allmänt oroväckande? Det är förvisso småsaker, men jag anar att hon döljer något. Exempelvis för några dagar sedan då jag kände ett oerhört sug efter en smaskig limpskiva, så hade Sofia av någon anledning gömt den, eftersom hon uppenbarligen måste tycka att jag blivit tjock på äldre dagar och därför tvingat mig på superdiet. Eller så berodde det helt enkelt på tillfällig sinnesförvirring - Sofia hade nämligen gömt limpan i kylen. Där kanske man kan ha den, men... ja, vi har den inte där, liksom. Det här är liksom bara toppen på isberget, dessutom. Förklara dig, Sofia!

Idag är en jobbig dag. Jag måste upp tidigt, och börjar redan klockan 13.00. Då måste jag ta mig jättelångt, till andra sidan Ålidhem, och där måste jag tillsammans med Henrik, Ylva och Tim välja och vraka bland en massa filmer och dessutom SE en av dem. Tack och lov ska vi analysera den också, DET blir roligt!
Däremot är det ju EM-kval i fotboll ikväll. Usch vad hemskt.
Och bara så ni vet pratar jag INTE tvärtomspråket.

Nu ska jag äta. So long!

Kommentarer
Postat av: Suffe

Ja, du är tjock. Men jag är lite sinnesförvirrad för tillfället...sorry. :)

2006-10-12 @ 14:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0