Så här gör jag när jag har hemtenta!

Det där med hemtenta i grammatik och liknande är inte riktigt min sockerskål. Det blir istället så att jag fortsätter med bären helt enkelt. Jag tänkte inleda med Idolbruden till höger...


FOTO: TV4

...och herr Gollum!


Tyvärr är bilderna i sig inte särskilt bra. Likheten framträder extra tydligt "live".

Vi fortsätter istället på valtemat!

    +     =

                      Fredrik "Bäbis" Reinfeldt    +  K-G Bergström      =    Alfons Åberg och hans pappa                




Den här bilden tyckte jag för övrigt var så söt så den fick vara med den också, tihi!
  


Och eftersom jag har hemtena ska jag kanske sluta med de här dumheterna, så jag ska gå och göra något vettigt av mitt liv...


...Tyra Banks Show, here I come!!!



Kommentarer
Postat av: Suffe

Åh, Tyra Banks! Hon är min idol, min förebild, mitt ALLT...I LOVE HER!
Ska vi starta fanclub? Inte det...
Puss! ;)

2006-09-21 @ 10:32:00
Postat av: anna m

haha tomas! du kom inte undan, även jag hittade hit! =) kul m alla lookalike-bilder! har du tänkt på: orlando bloom och prins carl-philip?.. eller, kanske ännu bättre: fredrik virtanen och erik marklund? =)

2006-09-25 @ 22:50:23
Postat av: anna igen

..ok jag ångrar mig. Fredde + erik = inte lika. Men dock står fast vid mitt första bud! ...åh, calle-p! ;)

2006-09-26 @ 00:42:09
Postat av: anna, som inte kan släppa ämnet. skämmes!

..måste ha varit skägget som förvirrade mig där ett tag..

2006-09-26 @ 00:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0