Dumheter

Det näst dummaste jag gjort idag: Fick ett mystiskt och väldigt konstigt infall att dansa ett litet balettnummer inför Sofia till tonerna av themet till Hem till gården. Bara det i sig kan ju tyckas vara väldigt fånigt och dumt, och ja, det var det. Att jag har en kroppsbyggnad som påminner litegrann om John Cleese i sketchen "funny walk" samt att mina bristande balettkunskaper är i ständig närvaro bör stärka pinsamhetsfaktorn något, men eftersom det bara var inför Sofia (som jag till och med gjort min berömda imitation av Flugan inför (med hjälp av en bh till ögon) och därför inte skäms om bara hon ser) tyckte jag väl att det var lugnt. Det pinsamma i det hela berodde istället på att vi bor på bottenplan och för tillfället inte hade fördraget fönstret, och naturligtvis gick det just då förbi en kille ungefär en meter utanför fönstret och praktiskt taget glodde på min fina dans. Lagom pinsamt och dumt. Och ja, du läste rätt tidigare, det var alltså till themet till Hem till gården. Hem till gården!!

Det absolut dummaste jag gjort idag: Jag erkände hela denna episod offentligt i en blogg som läses av lite för många anonyma människor för att jag ska känna mig helt trygg. Slutsats = jag är dum.


 


image119
 

(Ja, jag vet att detta är från Fawly Towers men han går ganska lustigt här med...)


 


Kommentarer
Postat av: Suffe

HAHAHAHAHAHHAHA :D
Killen som kollade in fick sitt livs peep show... :P
Tur att han inte såg din salsa, den är alltför sensuell för någon annan än mig. Ehm. ;)
Puss!

2007-12-10 @ 15:13:57
URL: http://zoleon.webblogg.se
Postat av: jenny

åh! längtar till julen ;)

2007-12-10 @ 19:48:31
Postat av: lyol

alltså, seriöst. nästa gång jag hälsar på förväntar jag mig någon form av dans från dig. jag kan sitta bakom sofia så du bara ser att det är hon som ser. alternativt kan jag stå utanför fönstret...

2007-12-10 @ 23:23:17
Postat av: Suffe

Jo-Hanna: Don't worry, I'll cover you! :D

2007-12-11 @ 15:07:12
URL: http://zoleon.webblogg.se
Postat av: Tomas

Sofia: Jag lovar, salsan är just for you. Den är inte offentlig. Alls.

Jenny: Om det är min dans du vill åt till jul får du se till att minimera umgänget med Simon. Även jag har gränser hur mycket man kan göra bort sig ;)

lyol: Den dagen du kommer hit hand i hand med MacGyver så lovar jag att bjuda på dans. Innan dess... tveksamt alltså!

2007-12-11 @ 22:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0