Storhetsvansinne

Som av en slump läste jag mitt horoskop idag, och det var ganska intressant:

Som Tvilling kan du nu bli framgångsrik genom något du skriver - eller möjligen genom någon annan form av kommunikation.

Jag är alltså Tvilling, och jag kanske blir framgångsrik genom något jag skriver. Det kanske är en övertro på horoskop eller möjligen har jag drabbats av hybris, men jag räknar iskallt med det här inlägget kommer att leda till framgång. Men jag måste hinna slutföra inlägget innan klockan blir 00.00 och dagen därför är slut, för jag gissar att framgången måste ske just IDAG (och som av en slump är det till och med min namnsdag idag, nästan lite läskigt!). Problemet är att klockan i skrivande stund är 23.57 och jag känner pressen att måsta få fram något verkligt bra.

Så hur ska jag nå framgång med något jag bara har någon minut på mig att skriva? Jag vet inte. Och nu börjar det bli stressigt. Ojojoj!

Jag tror jag skriver en juldikt:

Jag tycker om snö
fast det har inte snöat så mycket ännu
jag vill att det ska snöa nu

Nu måste jag snabbt publicera, har bara några få sekunder på mig. Håll tummarna för att jag ska hinna!
(om kommentarantalet överstiger 200 har jag lyckats)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det är ju det jag alltid har sagt...att du ska bli upptäckt! ;)

Funderade fö. på att skriva 199 inlägg till efter detta, men...nej. Det ska jag inte, tyvärr.
Puss på dig och grattis på namnsdagen igen fast klockan är över tolv!
Puss!

2007-12-22 @ 00:47:47
Postat av: Charlice

Du fick åtminstone mig att le. Och det kan väl ses som en framgång att få en annan människa glad?

2007-12-22 @ 20:18:13
URL: http://charlice.webblogg.se
Postat av: Anonym

jodå. det månne man säga.

2007-12-27 @ 12:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0