Mr Nightwalker

Eftersom jag har allvarliga disciplinproblem har jag skjutit på min B-uppsats länge. Eftersom det var inlämning idag 10.00 om man ska skicka via mail (vilket är en minut sen) så var det såklart inte många minutrar sedan jag var klar och skickade in min uppsats. B-uppsats motsvarar 5 poäng, vilket i sin tur motsvarar 5 veckors studier. Jag har med andra ord gjort 5 veckors studier på en dag, mer eller mindre. Ska jag vara stolt eller skämmas?
Hursomhelst satt jag uppe länge inatt och skrev, till 4 åtminstone, men på grund av att jag kommit upp i varv samt den innestående koffeinkicken låg jag som en 5-årig duracellkanin dagen innan julafton och vred och vände mig i sängen. Eftersom jag var tvungen att stiga upp runt 8 fick jag, gissningsvis, kanske 2 timmars lätt sömn inatt. Vi får se om jag hinner kvickna till liv lagom tills jag anländer till Sofias boning, eller om det är att vara Levande Död som gäller.
Zombie Attack!





     They're going to get you, Barbara!


(ser inte den här grabben, som för övrigt är min favoritzombie i klassikern Night of the Living Dead, litegrann ut som han i Hipp Hipp som spelar utbränd ismaskinsförare, och som även var med i nåt barnprogram på 4an? Typ, Kosmos-nånting? Mikael Riesebeck heter han visst, efter viss efterforskning. Se där! Hittade dock ingen bra bild på honom...) 











Nu orkar jag inte skriva mer. Lever redan på sparenergi som det är.

Kommentarer
Postat av: Eliooon

Du, har du brutit fingrarna, eller vad är din ursäkt till att inte uppdatera din blogg?

2007-01-18 @ 23:08:59
URL: http://eliooon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0