Med risk för att låta lite "bekisk", men...

... jag kollade statistiken på hur många som läser min blogg, och de senaste dagarna har jag haft 17 unika besökare... WTF?

Och ändå tycker jag inte att jag fläskar på med varken intima hemligheter om min snopp, kändisskvaller, mina modetips eller något annat vettigt, så jag förstår verkligen inte hur det kan vara så många? Och jag förstår verkligen inte vilka det är? Att Sofia läser lite då och då är väl en sak, men sjutton knasbollar på en och samma ointressanta sida kan väl inte vara riktigt sunt? Är detta det slutgiltiga beviset på att det är fler än jag som inte har bättre saker för sig om dagarna, eller bara en obehaglig slump?

Jag ska inte ens be er att kommentera och avslöja vilka ni är som tjuvläser. Det hade känts nästan lite stalkeraktigt.

Nu ska jag vilken minut som helst åka till farmor och bevara min norrländska identitet med lite surströmming. Riktigt gott, må jag säga, även om jag är säker på att flera av er (ni mystiska skara!) inte gillar det alls. Synd för er. 
 
image46


Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH!! Surströmming!! Hos farmor!! :) Lyckliga ni!

2007-07-19 @ 18:20:42
Postat av: Suffe

Jag heter Sofia...du kanske känner igen mig? :)

2007-07-19 @ 18:36:42
Postat av: Tomas

Anna: Jotack, det var väldigt gott och trevligt :)
Sofia: Hmm... njaäe? Jag vet inte? Kan du presentera dig lite närmare?

2007-07-20 @ 17:28:04
Postat av: matilda

jag tänker inte avslöja mig själv

2007-07-20 @ 22:00:07
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Suffe

Sofia: Surströmming låter som det äckligaste i världen näst efter mördarsnigelmacka (som en krögare i Brösarp hade tillagat; 20 st sniglar till 4 personer) och friterade kackerlackor. Örk.
Puss!

2007-07-21 @ 15:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0