Jag kör på gammalt klassiskt manér...


... och bjuder helt sonika på ett litet bär. Eller två bär. Flera bärs? Nej, förlåt, nu var jag töntig igen.



Pernilla   Satan

                       Pernilla Wahlgren                                                                    Fido


I övrigt har jag inget speciellt att meddela. Jag har hemtentor och salstenta som väntar, vilket förklarar att mitt bloggskrivande har återkommit, åtminstone för en dag. Det är ju så - den största bloggdrivkraften är tentor som ska pluggas till. Förutsatt att inget kvalitetsprogram som Tyra Banks och Doktorn kan komma är på tv, är det lätt hänt att tiden spenderas på annat sätt.


Kommentarer
Postat av: Suffe

Hahahaha, jag har redan kommenterat hur lik den är då jag ju såg när du postade inlägget.
Men ändå: Jag fattar inte var du får allt ifrån?! :D
Puss, love you! *fnizz*

2007-03-16 @ 19:11:43
URL: http://zoleon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0