Do, or do not. There is no try.

Ja, jag vet att varenda en på den här planeten (inte Tatooine, Tellus!) har lagt upp bilder från lördagens maskerad, men, äsch. Jag har aldrig varit särskilt unik ändå. Jag kan bjuda på en bild. Vi är ju så snygga.

image160
För fler bilder hänvisar jag till Ylvas bilddagbok.

På grund av syskonskapet var dock eventuella pussar eller andra ekivoka sysslor totalt förbjudna under kvällen. Men det var det värt. En kväll med kraften är helt enkelt skitbra, pussar eller ej.

Och till sist en viktig fråga till alla som växt upp med Star Wars:
Handen på hjärtat - har du någon gång försökt använda kraften, på riktigt? Försökte du kanske få mjölkpaketet att flytta sig närmare eller liknande? Tacksam för ärligt svar!

Kommentarer
Postat av: Mallo

Nämen så bra! Bilden bara osar av Star Wars-aura (förutom att håret har hamnat lite på sniskan för tompis, men det är knappast håret som gör Luke ändå liksom)! Jag försökte aldrig använda kraften, däremot försökte jag få mamma att köpa mig en evok (varav jag fick tecknade evokerna på VHS, nära nog) och så drömde jag om att få gifta mig med chewbacca (var jag för ärlig nu?)

2008-04-21 @ 22:33:52
Postat av: Tomas

Ewokerna är ju faktiskt jättebra. Själv "glömde" jag bort att äta två glassar för att ewokfilmerna var så spännande. Och jag tycker absolut inte att du är för ärlig. Som du kanske minns har jag gjort vissa tveksamma uttalanden om just ewokerna...

...och har du glömt det, så är det nog lika bra.

2008-04-28 @ 12:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0