Dagens bär

Ja, och eftersom jag ändå gör ett test i hur antalet uppdateringar per dag generar besökare så tänkte jag även slänga in ett bär jag tänkt på ett bra tag nu...

image135  image136´
Annika Sörenstam VS Per Elofsson alltså. Två (f.d) elitidrottare i helt olika sporter, men framförallt är de obehagligt lika varandra rent utseendemässigt. Eller är det bara jag som tycker de är oerhört lika? Som vanligt är det alltid svårt att hitta bilder där de är lika bäriga som i verkligheten, men ni ser väl någon likhet... eller? Jag tycker det är hur likt som helst, speciellt näsa och mun!

Kommentarer
Postat av: Suffe

Hahhaa, jaaa...de var faktiskt lika! :D

2008-02-12 @ 20:49:19
Postat av: Bek

Det finns ett tredje bär. En viss utbildningsledare. Du får själv gissa vem.

2008-02-20 @ 17:57:32
URL: http://bek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0