Rättelse

Jag har en mycket viktig rättelse från föregående inlägg som måste rättas till. I min överlevnadsguide för en eventuell zombieinvasion skrev jag att zombies inte kan simma, och att detta kan utnyttjas vid tillfälle. Det är förvisso sant att de levande döda inte kan simma, men det gör dem inte ofarliga för det. Vetenskapliga bevis går att finna här. Tack Erik för informationen - det kan ha räddat många liv!

Jag vill även påpeka att min guide på intet sätt är en garanti för överlevnad, utan bör enbart ses som rekommenderade förhållningssätt i krissituation. Det finns mängder av tester man kan göra också, varav jag valt att delge mig av två. Jag är absolut ingen expert på området, och efter att ha gjort ett test (och svarat uppriktigt) visade det sig att jag skulle ha 40% chans att överleva. Inte så mycket kan tyckas, men när det kommer till en zombieinvasion ska man nog vara nöjd med 40%. Med mitt sätt att se på statistik är det dock snarare 50% chans att överleva - antingen dör man, eller så dör man inte. Pure logic.


40%

OnePlusYou Quizzes and Widgets


Kommentarer
Postat av: lyol

jag hade grymt stor chans att överleva en invasion. yeah!

2008-05-24 @ 17:26:11
URL: http://lyol.blogg.se
Postat av: Tomas

vad fick du för resultat?

2008-05-26 @ 14:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0