Jag drog en vals istället...

Ledsen. Det blev inget dansande i tv igår. Tydligen var det några vänliga själar som tog sig tid att för att se mig dansa rumba i tv vilket jag djupt uppskattade, men tyvärr var det naturligtvis en ren och skär lögn från min sida. Ett aprilskämt.

Så - nej, jag var aldrig med i tv igår. Det skulle krävas väldigt mycket innan jag skulle anmäla mig frivilligt till ett tvprogram, och det skulle förmodligen krävas rena dödshot innan jag skulle dansa i tv. Men som sagt är jag väldigt tacksam till er som ändå stöttade mig mentalt (eller såg det för att få något/någon att skratta åt). Tack ska ni ha!

Jag vet att några gick på skämtet och genomled ett helt avsnitt av Go'kväll, men det spårade i alla fall inte ur som förra årets aprilskämt. Det var iofs väldigt roligt den gången, men det här kändes lite mer oskyldigt.


Som sagt - ett skämt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Muttrar något om att jag gick på det... MEN! man kan ju inte publicera ett april-skämt den 31 mars! Det går bara inte!

2009-04-02 @ 22:09:46
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Lotta

haha! synd att du inte got down(s)... det hade kunnat bli en klassiker. men vårt coverband kanske kan stå för musiken någon dag?

2009-04-06 @ 13:27:43
Postat av: Tomas

Matilda: Äsch, klart man kan publicera aprilskämt och lögner när man vill. Se bara på kvällspressens internetupplagor. Dessutom ser jag det mest som en förberedande grund INFÖR 1a april att publicera det dagen innan :)



Lotta: Absolut! Nästa avsnitt av Go´kväll blir det covers av alla möjliga slag. Undrar just vilken som blir vår första stora hit?

2009-04-06 @ 23:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0