Ett slag i ansiktet

Igår sköt besöksstatistiken på bloggen i höjden med över hundra unika besökare på en dag, vilket är bisarrt mycket mer än vad jag brukar ha. Över hundra människor? Det är ju sinnessjukt. Och lite läskigt. Och helt utan förklaring. Jag kan verkligen inte förstå hur så många kunde ha läst det. Naturligtvis var det något tillfälligt och mest troligt är det också något fel på statistiken, men det är ändå ett stort mysterium. Jag känner mig lika paff som denna lille kille:


Man känner efter lite nyfiket bara, och sen kommer käftsmällen från ingenstans. Och man fattar ingenting.

Jag får lägga ner denna blogg. Det är ganska hämmande att folk faktiskt kanske läser det man skriver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0