Bara Klas och He-Man som saknas?

Att det bara blir korta inlägg får ni leva med ett tag till eftersom datorn av någon anledning fortfarande inte lagat sig själv, men jag kände mig ändå tvungen att kommentera denna nyhet. (Eller ja, nyhet och nyhet. Men artikel, i alla fall.)

Artikeln handlar om en man som inte får plats med hela sitt namn i passet, av den enkla anledning att han heter Julius Andreas Gimli Arn MacGyver Chewbacca Highlander Elessar-Jankov. Bortsett från ett par undantag är det nästan bara coolheter med andra ord, och att säga att jag är avundsjuk på den killen är bara förnamnet/n. Men det absolut roligaste med det hela är att han faktiskt passar att heta det? Han ser verkligen ut som en Julius Andreas Gimli Arn MacGyver Chewbacca Highlander Elessar-Jankov - framförallt Chewbacca och Gimli tycker jag att han iklär extra bra.

Julius Andreas Gimli Arn MacGyver Chewbacca Highlander Elessar-Jankov


Vad skulle det ultimata namnet vara? Jag utlyser lite namnförslag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, han passade ju verkligen i namnet :)

Annars tycker jag ju att den som ville heta Q hade ett ganska fint namn ;)

2009-09-10 @ 17:33:48
Postat av: Lotta

haha. skummade igenom artikeln igår och tänkte samma sak. "snigel" är ett fint namn.

2009-09-11 @ 09:08:18
Postat av: Anna

Jag gillar din ordvits. Kram!

2009-09-11 @ 16:44:35
Postat av: Tomas

Q-Snigel alltså? Är det världens bästa namn? Hmm. Jag håller förslagslådan öppen ett tag till tror jag :)



Anna: Tack du! ;)

Kram!

2009-09-13 @ 16:32:34
Postat av: Matilda

Gimli ÄR det ultimata namnet! Åtminstone är det vad jag försökt övertyga min kompis sambo om nu i ett år, han påminner väldigt mycket om filmens Gimli...

2009-09-14 @ 21:09:44
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Peter

...vad hände med Nahasapeemapetilon?

2009-09-15 @ 18:06:54
URL: http://www.starmate.se
Postat av: lyol

jag tycker ju att link är ett grymt bra namn....

2009-09-21 @ 19:41:15
URL: http://lyol.blogg.se/
Postat av: Tomas

Matilda: Haha, jag förstår att han är lika pepp på den idén som du är? Alla vill väl heta Gimli innerst inne.



Peter: Nahasapeemapetilon finns kvar i åtanke. Men det är ett efternamn?



lyol: Tycker du det... ärligt nu? ;)

Jag tycker förstås att Ganondorf är mycket coolare än Link, även om herr Ganondorf nu må vara ond och sådär.

2009-09-23 @ 15:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0