Dagens tistel

Dagens tistel går till Sverige.

Skämmes!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har bloggen gått i graven pga ilska över valresultatet? Kom igen nu, vi behöver lite glädje i livet!



Ett tips kan vara att skriva om tungvrickare, där vi just knäckt den mest ultimata: Plastbritsplatsbrist. Försök säga den några gånger!

2010-10-13 @ 21:19:47
Postat av: Tomas

Man kan hitta glädje i livet på många ställen, så jag känner inte riktigt den ansvarsbiten. Men jag ska försöka skärpa mig, händer rätt mycket just nu bara.



Lustigt att du nämner plastbristsplatsbrist. När jag och en kompis gjorde projektarbetet i gymnasiet spelade vi nämligen in en film på en skola i Tallinn och fick ta 3 omtagningar bara för att det var så rackarns svårt att säga "platsbrist" utan att blev plastbrist eller liknande...

2010-10-14 @ 10:25:47
Postat av: Jenny

Haha, jag tänkte faktiskt på Tallin-filmen igår. Jag kommer nog aldrig glömma den där fjärten man hör i början! :D Det gav mig glädje i livet!

2010-10-14 @ 11:34:48
URL: http://jennymarklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0