"Kött är en val"

Yeeees! Nu när vi har en ny regering ska jag sätta mig ner i soffan och fira med lite dyrt vin. Det här innebär att jag äntligen slipper den fördömda förmögensskatten! Wohoo! Äntligen lite rättvisa!
Ja. Eller inte, kanske.

Sofia hade en väldigt bra lika som bär, där K-G Bergström liknades vid en koala. Detta var ypperligt, och jag tänkte främja detta genom att bjuda på en gammal goding, som valspecial!

WilliamPeter

William L. Petersen (CSI-snubben) och miljöpartiets språkrör Peter Eriksson. Vem är vem?

Det var klassikern. Här kommer bubblaren, som kanske inte är helt klockren, men...!

MonaDarin

Kan inte säga vad det är, men det är något i blicken? Inte några av mina mer klockrena bär, utan det här är mer ämnat för de irrationella, konstruktivistiska, autonomiserade och intellektuella dyxleksiker som vet vad ett reciprokt pronomen är. De kan se konsten i det hela. Och likheten. Likheten!

Nu ska jag gå och uttöva makt.

Kommentarer
Postat av: Eliooon

Mona och Darin var lite otippad, men som du säger, det är något med blicken...

2006-09-18 @ 23:38:12
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: jonas

Haunting...

2007-11-15 @ 12:18:33
URL: http://metrobloggen.se/muurk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0