Det is back

... och eftersom jag redan påstått att jag skriver B-uppsats kan jag väl lika erkänna att jag gör i princip allting annat utan att skriva uppsats. Jag har exempelvis fått nya hot från Det utan namn, som legat lågt på bloggen men absolut inte i verkliga livet. (om du inte alls fattar vad Det utan namn är hänvisar jag till detta inlägg.
Några exempel på Dets hot:


Först övervakade Det ett viktigt möte där Vladrimir Putin med följe planerade ondskefulla planer, men i själva verket är de blott marionetter som vi alla vet.



Med ge di nu sade jag åt Det, men den usla ordvitsen hjälpte föga. Det fortsatte istället med att använda kraften på ett högst tveksamt sätt...



...innan han/hon ledde vidare sin skumma piratvänner genom dimman på jakt efter otyg.



Efter detta beslöt sig Det för att bege sig till djungeln på arméuppdrag, och förutom att skaffa bröst lyckades Det dessutom med en kamoflage som för tankarna till en katt, på sätt och vis.



Därefter lade Det beslag på all världens 16-åriga tjejers favorit - Edward. Ledsen tjejer, men nu är det Det som bestämmer här!


Men det värsta av allt är ändå hur Det trots allt lyckas hålla en oskuldsfull image trots alla ondskefulla elakheter. Men lita inte på Det... om ni kan...

Kommentarer
Postat av: jenny

tomas, tomas, tomas... förstår att du längtar hem till husets trygga vrår ;)



men i och för sig, nyvallstomten kanske har hittat hit!

2009-12-04 @ 18:37:06
Postat av: Tomas

Känns inte riktigt som att det finns några trygga vrår någonstans, faktiskt?

2009-12-05 @ 11:01:55
Postat av: Anna

Hemma hos farmor? :) Nej, just det ja... Där var ju den lömskaste tomten av dem alla...

2009-12-05 @ 18:31:20
Postat av: Hanna

Nyvallstomten? Vill jag veta? Känns som att den tryggaste platsen på jorden just blev lite läskig ...

2009-12-07 @ 11:14:49
Postat av: Anna

...Hanna, du ska bara veta...

2009-12-07 @ 15:06:58
Postat av: Lotta

någon måtta får det vara.

2009-12-07 @ 15:11:40
URL: http://blogg.vk.se/lotta
Postat av: Tomas

Nyvallstomten är numera offentligt publicerad!



Anna: Farmors tomte är, som du säger, den mest lömska tomten av dem alla. Nyvallstomten är mer genuint ondskefull, men å andra sidan döljer han/hon/den/det inte, till skillnad från farmors tomte som ändå låtsas vara snäll. Frågan är vad som är värre?

2009-12-07 @ 16:51:35
Postat av: lyol

det här var nog det roligaste jag läst på länge. awesome bilder! du borde skriva uppsats oftare.

2009-12-07 @ 18:23:36
URL: http://lyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0