Ett kul klipp och ett till

Innan jag lägger mig måste jag bara få posta två otroligt roliga filmklipp, båda med samma tema - bårbärare i fotboll.
Vi börjar med denna: http://www.youtube.com/watch?v=1QkzX161wwQ&mode=related&search=

...och följer upp med en om möjligt ännu roligare :)
http://www.youtube.com/watch?v=nNzCmsk7YCc&mode=related&search=

Jag kanske är trött, men jag tycker att det är hysteriskt roligt!

Kvällen har spenderats i trevlig sällskap med Anna och Peter, och nu är det sängdags.
Sofia, skärpning med bloggen! :)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Tomas! Kul att du skriver blog! (Har nyss fått höra om sidan) Roliga filmklipp! Jag skulle nog aldrig passa som bårbärare...höger - vänster du vet:)

2006-11-01 @ 14:32:38
Postat av: Suffe

Hahahhaa, guuud vad pinsamt! :D

2006-11-02 @ 17:33:17
Postat av: Betsy

Satt just och tittade på Expressens hemsida: "Manlig överläkare hotade döda poliser" (tämligen onödigt...). Något för Avigsidan kanske?

2006-11-02 @ 23:15:00
Postat av: Tomas

Åsa: Jag skulle vilja se dig och Anna bära en bår i en stressad situation, kanske VM-finalen? Det hade varit en stor show!

Suffe: hur ska jag svara på det där? :)

Betsy: Haha, du får skicka in den till Avigsidan helt enkelt! Han kanske hotade med obduktion, som kan tyckas vara lite obehagligt för poliserna?

2006-11-03 @ 13:49:09
Postat av: anna

Varför blandar du in mig i det där??

2006-11-06 @ 19:42:07
Postat av: Suffe

Jag längtar efter dig!!

2006-11-07 @ 19:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0