Hemtentor och byxmänniskor

Jag sitter just nu med en ofärdig hemtenta som ska in senast klockan 15.00, vilket resulterar i att jag kan sitta i timtal och titta på sidor som den här. ---->  http://koti.mbnet.fi/famas/flash/PANTS.swf 
Helt otroligt vad distraherad man kan bli. "Man vet att det är tråkigt att plugga när Kvinnofängelset är intressant", som jag brukar säga.

Fast den där sidan är å andra sidan helt otroligt ful/kul när man är lite övertrött, eller då man har viktiga saker man bör göra istället. Det ser faktiskt ut att kunna vara en ond boss i något tvspel på gamla Nintendo. Så, på så vis är det.

Nu ska jag återgå till min brukstextanalys. Och titta i toan innan ni sätter er - det kan finnas en två meter lång diamantpytonorm där! Fråga Bente Mørch.
 

Kommentarer
Postat av: Suffe

Hej bebis!
Jag längtar efter dig med...det är himlans irriterande att inte kunna ringa till dig alls! Nåväl, vi har klarat det innan, vi får helt enkelt klara't igen...
Puss på dig!

2006-10-28 @ 11:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0