Meningen med livet

Ja, precis. Vad är meningen med livet? Det är något man ibland går omkring och kuckilurar (kuckelurar kanske det heter?) över. Så jag funderade om man kanske skulle göra sig ett försök att besvara just den frågan som hela mänskligheten i evigheter har försökt luska ut svaret på. Det känns som att om det är någon som kan hitta en lösning på just detta, så är det väl jag, den mest genialiska elitmänniskan mänskligheten skådat?

Men sen började jag tänka efter lite. Jag kanske inte är den mest genialiska elitmänniskan trots allt. Herrejösses, jag kan ju inte ens prata franska. Alla vet att franska är något man måste kunna prata, eller åtminstone förstå, om man ska vara en elitmänniska. Sen är jag inte sådär jättevass på matematik heller, jag läste bara Matte B och inget mer för bövelen! Sen har jag inte kommit så långt i mognadsväg heller, vilket blir ganska uppenbart då jag fortfarande tycker att exempelvis Ika i Rutan är det läskigaste som finns samt att jag tycker att det är ganska roligt att tänka sig hur det måste låta om en sill pruttar.

Så när det kommer till kritan kanske det var lite överambitiöst att försöka besvara meningen med livet i en blogg, liksom.  Jag tror jag håller mig till min nivå och lägger istället in en bild på en velociraptor. De är rätt fräsiga.



104657-4

Om jag hade levt på dinosaurietiden hade jag velat ha en sån. Jag hade nog döpt den till Sune om det varit en kille, för jag vet inte om jag hade velat ha en tjejdinosaurie faktiskt.

Jag kanske ska sluta fåna mig offentligt på internet. Sofia, du gillar mig väl ändå? Puss!

Kommentarer
Postat av: Suffe

Jaa, det gör jag. Lite mindre, but still. ;)
Puss!

2006-09-07 @ 17:36:53
Postat av: Eliooon

Min kompis har en guldhamster som heter Sune, det är nästan samma sak faktiskt.

2006-09-18 @ 15:30:02
URL: http://eliooon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0