Sista bloggarnörden ut i cyberrymden?

...för ärligt talat. Det här med blogg? Vad töntigt, såååå 2003 liksom! Men hursomhaver, här är jag, och inte kommer någon mer än Sofia att läsa vad som skrivs i denna, och det är väl lika bra för här kommer det finnas otaligt med snusk och oanständigheter av alla de slag som första bästa Hänt Extra-reporter gärna velat vantarna på. Men se, det kommer de inte att göra, det är därför jag skriver om dem i min blogg istället, så att ingen ska få reda på det.

Jag har inte särskilt mycket att komma med idag, vilket gör det här skrivandet tämligen meningslöst. Men jag kan åtminstone bidra med en "lika som bär", för det tycker jag alltid är festligt. Tihi!

104657-3Nakenjanne
      
                  Naken-Janne?                                                  Lars Lagerbäck?

Nu lyssnar Sofia på vad hon kallar "partymusik". Vilka döda partyn de måste ha i Skåne? Pussycat Dolls?!
Okej, nu blev det Daniel Lemma istället. Kanske inte partaj, men det är i alla fall musik. Puss på Sofia för det!

Nej, nu är det dags att åter leva. Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0