Im gonna rock your socks!

Av någon anledning är jag på ett sånt där härligt glatt humör igen. Det flyter liksom på, man känner rytmen i kroppen och livet känns bara härligt härligt. Här är några anledningar till varför jag känner för att rocka loss som grabben nedan:

image24


- Bilden i sig är så rolig och allmänt härligt att jag helt enkelt inte kan låta bli att ryckas med!
- Sommaren är här och det ska bli än varmare!
- Jag har precis lämnat in min halvtaskiga rapport och nu har jag officiellt sommarlov. Wii!
- Detta sistnämnda kraftuttryck leder osökt till att jag i förrgår införskaffade mig ett Nintendo Wii, vilket är barnsligt kul, och det gör mig på gott humör.  
- Jag har ett sommarjobb och kommer även denna gång att jobba utmohus på kyrkogården och klippa gräs, trimma och köra rally med elbilarna, vilket i sin tur kommer att leda till att jag även i år kommer att kunna ställa upp i Mr Sexy Bonnebränna 2007.  
- Jag lyssnar på svängig musik som får det att börja svänga i hela kroppen. För tillfället spelas Komedas simpla men ack så briljanta låt Blossom (got to get it out). Ren genialitet! Det blir dessutom extra roligt att spela sådana låtar och titta på bilden ovan och tänka att det är grabben som rockar loss. Jag vet, jag är töntig, men... hahaha!
- Det är sol och varmt ute, och även om jag inte utnyttjar det just exakt nu så är det ju perfekt!
- Jag har världen bästa flickvän och varit tillsammans med henne i tre år nu, och när jag tänker efter så inser jag hur glad jag är över detta. Puss på dig, Sofia!
- Jag lyckades genomföra en opponering på världens läskigaste människa med både livet och lemmen i behåll.
- Jag hämtade ut en tenta och två hemtentor idag som jag inte orkat/kunnat hämta ut tidigare, och jag är mycket nöjd med resultatet. Jag (råkade) även se att denna ovan nämna läskiga människan fick rest på det. Och ja, jag är hemsk, men skadeglädje är också attans trevligt!
- Min födelsedag infinner sig väldigt snart, om två dar närmare bestämt, och även om det inte är samma grej längre som när man var liten, så är det fortfarande ändå ens födelsedag, liksom.

Till sist vill jag även göra ett litet tillägg till mitt reklaminlägg som kom nyss. Jag har nämligen, till sist, upptäckt den mycket fiffiga sidan http://www.reklammusik.se/ där man kan kolla vad låtar från olika reklamfilmer heter, och även ladda ner dem. Även trailar och sånt som är på tv finns mer.

Och nu: Paaarty party! 

Kommentarer
Postat av: Suffe

Du ÄR faktiskt lite lik killen med gitarren... ;)
Eller också är det en bild på vår familj om tio år? ;)
Nu har jag iallafall skrivit ett inlägg...blir du glad nu? ;)
PUSS sötnos, imorgon fyller du år!

2007-06-02 @ 17:14:48
URL: http://zoleon.webblogg.se
Postat av: jenny

ser en smula av erik där på bilden.
ganska lik bilden på erik och anna, där erik rockar loss med en elgitarr och anna nöjer sig med en akustisk gitarr. :)

2007-06-07 @ 16:16:30
Postat av: Tomas

Jenny: Skrämmande, men sant! Det ÄR faktiskt lite likt en tjock version av erik när han var liten, och det tänkte jag faktiskt på själv också. Men det kändes lite elakt att skriva...

2007-06-09 @ 13:37:46
Postat av: Suffe

Hej sötnos!
Du har bytt namn, vad fint! ;)
Du ÄR ju faktiskt en snäll kille...så det passar ju bra.
Nu är du på jobbet och jag ska snart börja städa i köket.
Ha det superbt!
Puss!

2007-06-11 @ 07:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0