Turkar är förskräckliga!

Som rubriken antyder vill jag påpeka att turkar är fruktansvärt hemska. Och nej, det har inget att göra med de dryga, slemmiga, läskiga och allmänt äckliga backslicksturkar man ser överallt på charterställen, utan det här är mycket värre än så. Jag menar det dessutom i positiva ordalag. Jag talar nämligen om den turkiska versionen av ET. Filmen ET av Spielberg är ju, som ni alla vet, en film "för hela familjen" där alla kan hitta sig något att gotta åt. Lite tårdrypande snyfthistorier, lite ensamhet, lite kristna budskap, lite spänning, lite humor - och de flesta gillar den.

Den turkiska versionen är väl inte direkt lika känd, och målgruppen är jag inte riktigt säker på, men jag kan inte tänka mig annat än att det här är en rysare gjord för endast riktiga hardcore-fans av skräckgenren. Aldrig någonsin, vad jag vet, har något så genuint otäckt och obehagligt visats på film! Det är helt enkelt perfekt filmmagi och jag älskar det! Turkar är således, i det här fallet, förskräckliga på ett positivt sätt, enligt mig. Ja, eller bedöm själv:

>

Huvva!


Kommentarer
Postat av: Suffe

Hahaha, så fruktansvärd!
Jag väljer att tro att röken som kom från "E.T" var en prutt och att det var därför alla flydde i panik, utom den lille pojken som var förkyld och därför inte kunde känna den fruktansvärda odören.
Puss!

2007-06-17 @ 07:44:16
Postat av: Anonym

Läste precis ditt "modereportage" igen, och det slog mig (som så många gånger) hur otroligt glad jag är över att ha en pojkvän som får mig att skratta så mycket...jag må vara lättroad, men du är faktiskt rolig! :D
Flugan...
PUSS sötnos!

2007-06-20 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0