I challenge you

Jag råder alla som är någorlunda fotbollsintresserade att med en gång anmäla sig till Drömelvan. Ta ut en startelva ur allsvenskan, tjäna diverse poäng beroende hur bra det går för dina spelare, sen ser vi helt enkelt vem som är bäst. Väldigt nördigt men samtidigt mycket roligt också, och framförallt får man en anledning att bry sig om allsvenskan som annars är tämligen ointressant. När du anmält ett lag, gå med i "Tomas Liga". Raketforskning, praktiskt taget. Vi ses till matchstart!

(kanske ska nämna att det kostar en slant, men äsch, inte särskilt mycket mer än en 100 bugg, och så mycket ryms ändå inte i munnen)

Kommentarer
Postat av: erik

jag är med om jag får byta spelare ;)

2008-04-03 @ 13:38:28
Postat av: Tomas

Byt på! Man har väl tre byten eller något sådant per omgång tror jag? Själv borde jag byta en del också. Eller Daniel Andersson kanske vinner skytteligan trots allt? ;)

2008-04-03 @ 17:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0