Lenny

Förresten! Jag måste berätta en mycket viktig sak! För några veckor sedan hörde jag en mamma som ropade på sin son, som uppskattningsvis var kanske 11-nånting. Grabben hette "Lenny". Det tyckte jag var fantastiskt roligt. Hur tänkte de? "Amen Lenny, det låter ju bra i munnen! Det blir bra på en liten pojkspoling. Det tar vi!"

Så, nu när jag berättat det kan jag sova. Gokväll på er!

image161 image162 image163


Om du inte förstår det roliga; säg Lenny några gånger högt och tänk dig en elvaåring.

Kommentarer
Postat av: Peter

du lenny, ehummm.. tomas menar jag... tycker du borde spela lite jetman ;) eller kolla highscore om du så vill! hihi

2008-04-18 @ 00:07:35
URL: http://www.starmate.se
Postat av: Tomas

Peter: Morr. Det var den pluggdagen... ;)

2008-04-18 @ 11:13:54
Postat av: Peter

mohaha tomas, där fick du för alla skal/bananer/kanoner du skickat på mig under mitt liv :) ps. jag vill ha revanch snart, de är givet :) de vet du, ha de!

2008-04-18 @ 11:59:06
URL: http://www.starmate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0