Dagens outfit

Jag har funderat lite på varför vissa gymnasietjejer har tiotusentals besökare varje dag och jag är fortfarande väldigt förbryllad. Men det är helt klart uppenbart att mode är viktigt. Jag tänkte därför helt enkelt visa dagens outift:

 

image133
Däremot blev jag sjuuuukt osäker på om jag skulle välja den blåsvarta eller den röda dräkten. Blå är ju traditionellt mer manligt, men jag är å andra sidan inte särskilt manlig då jag inte kan särskilt mycket om motorsport. Rött klär mig också ganska bra eftersom jag är lite chick. Jag gjorde en helt galen mixup och valde den blå tröjan och de röda pantsen. "Oh my!" säger jag bara! Jag önskar bara att jag hade något Monroe-stylish armband men det är alldeles för out-of-the-place när jag ska till city. Det funkar typ kanske i Arvika men Hallå!?  Mina Chetaux-pjucks matchar helt enkelt inte och en dag som denna kan jag inte bara vara utan dem. Vad säger ni people?! Eller som Posh sa inom "quotation marks": Du är speciell! Så jäla bra sagt tycker jag! You go girl! Ska jag ha diadem imorrn eller uppsatt? Choices choices! Ser redan fram emot morgondagen, ska bli skitspännande! Jag ska ha denna:

image134

Då får jag lite coolare muskler men även en Turtlesimitation i samma plagg. Fett nice och asbilligt om man beställer från McFadden Store! Tror att mina elever kommer typ dyrka mig! Idag så ba sa nån "Duuu vad coolt klädd du är!" och ja ba "Äh!" men om jag ska erkänna så blev jag lite stolt för det är klart det är viktigt att man klär sig snyggt. Vissa kanske tycker att jag är ytlig nu men DET ÄR SÅN JAG ÄR!!!!!! NI FÅR TYCKA VAD NI VILL MEN JAG TAR INGEN SKIIT!!!!!!! 


Jag tror det är bäst att jag avrundar nu innan jag blir alldeles för inne i det här. Ett grovt fel jag gör är ju givetvis att jag skriver på tok för långt. Man ska istället skriva max 5 rader och lägga in en bild på sina outfit, sen uppdatera 7 gånger om dagen. Jag ska jobba på det, jag lovar.


Kommentarer
Postat av: Suffe

Det är vid såna här tillfällen (läs: blogginlägg) jag får bekräftelse på att jag valt rätt partner.

Ingen annan hade ju kommit på idén att BLANDA rött och blått...så vågat och...crazy! :D

2008-02-12 @ 20:52:02
Postat av: lyol

hahahahaha! hade velat se en bild på diademet dock..

2008-02-14 @ 12:58:54
Postat av: matilda

Jag såg sådana Alfonskläder på Engelbrektsboden och blev så förtjust! Jag vill ha, jag vill haaaaaaaaaaaaaaa, lät det från mig... Dessvärre var det alldeles för småkläder. Det här med att alla ska vara så små och smala börjar bli fruktansvärt irriterande! De måste ju faktsiskt tänka på att det FINNS förvuxna femåringar på över en och en halv meter som VILL ha Alfons-kläder....

2008-02-16 @ 22:33:57
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Tomas

Suffe: ... och det är efter sådana kommentarer jag börjar ifrågasätta din killsmak? :)

lyol: Jag ska försöka fixa fram en bild! Problem med kameran bara, men jag jobbar på det!

matilda: Ja, man kan ju tycka att det här med Size Zero har går lite för långt när man måste vara lika liten som en bebis för att ha på sig kläderna? Ett till önskemål vore att skaffa galonisar för vuxna? Du vet, såna där man hade på dagis och alltid klämde skinnet mellan tummen och pekfingret med? Väldigt praktiska, och snygga!

2008-02-19 @ 14:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0