Man blir lite tjock av kyckling

Jo-Hanna hade världens roligaste reklamfilm på sin blogg, och av en slump blev det en ohyggligt äckliga blandning av två snorungar när man flyttade markören på tidslinjen till en viss punkt. Sofia råkade få syn på detta och formligen dränkte mig i tårar (av skratt, that is). Och ja, det är kanske årets mest creepy unge. Dettta är anledning nog till att jag postar den:


image130

Det känns lite Twin Peaks eller möjligen Deliverance över den här bilden. Och ja, den är läskig. Detta är troligen världens mest onödiga inlägg, men den smällen kan jag ta. För att se den hysteriskt roliga reklamfilmen, klicka här. (Credds till Jo-Hanna!!!)

Kommentarer
Postat av: lyol

hahahaha! fan vad äcklig! den hade jag missat helt. usch. jävla creepy reklam!

2008-02-04 @ 22:46:28
Postat av: Suffe

Jag visste inte att man kunde skratta så mycket åt en och samma sak, eller att man kunde gråta så mycket och ändå fortsätta skratta utan att kvävas.
Jag tror jag slog någon form av rekord ikväll. :D

2008-02-05 @ 00:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0