På resande fot!

Det är möjligt att kommer bli lite tystare framöver här på bloggen ett tag, men det är helt enkelt för att jag är ute på äventyr. För er som missat det kan man dock följa med på min spännande resa via resdagboken. Följ gärna med på färden! Hoppas att det blir många kommentarer och att min hemlängtan inte blir för stark.

Jag hoppas och tror dock att det blir en spännande och händelserik resa, och jag vill givetvis att så många som möjligt följer med! Om inte kroppsligen, så åtminstone via nätet.

Tills vi hörs igen: ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Suffe

Åh, jag saknar dig redan!!
Har du möjlighet att få tag på en telefon så jag kan höra hur du mår och hur du klarat jetlaggen och allt sånt?
Var rädd om dig, man vet aldrig med infödingar!

2008-02-11 @ 00:31:44
Postat av: matilda

så spännande! trevlig resa! :D

2008-02-11 @ 12:41:55
URL: http://mystiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0