Dagens insikt

Days of our Lives, Tyra Banks Show, Kvinnofängelset och Dr Phil är aldrig så bra som då man praktiskt taget har ett dygn på sig att skriva en uppsats från scratch. Så enkelt är det.

Av ångestskäl skriver jag inte mer nu. Det beror inte på att jag inte vill, kan, orkar eller gör något annat, utan helt enkelt på att jag skulle få dåligt samvete om jag skrev i min betydelselösa blogg när jag skulle kunna skriva uppsats istället. Att jag istället spelar tvspel och sådant är en sak, men att faktiskt sitta vid datorn och skriva men samtidigt inte skriva är lite mer svårmotiverat. Så misströsta inte även om denna blogg för tillfället är lika deprimerande som besökstatistiken - det kommer mera. Någon gång. Kanske.

Kommentarer
Postat av: matilda

marsch till uppsatsskrivandet! Det där klarar du galant! Lycka till! :D

2008-01-10 @ 13:40:41
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: petra

Se det från den ljusa sidan, du lyckades ju iaf pricka in Days avsnittet där salem slayer avslöjades. Det är inte illa med tanke på att mördarhistorien har hållit på en evighet.

2008-01-10 @ 17:41:21
Postat av: lyol

shit, det missade jag, vem avr det? var det marlena?

anyway, skriv uppsats för tusan och sluta kolla på internet tomas. (det här är alltså riktiat till dig om du är här idag eller i morrn innan 12... annars ska du genast skriva ett nytt inlägg..)

2008-01-10 @ 18:48:21
Postat av: Tomas

matilda: Tack för peptalket, det behövs som du märker! :)

petra: Argh!! Ännu mer
att sörja över. För jag såg nämligen allt utan absolut i slutet, då jag fick telefonsamtal eller vad jag nu gjorde. Med andra ord såg jag allt spännande, som den förrymda tigern, branden, jakten på mördaren osv, men jag missade alltså den spännande upplösningen. Vem var det, vem var det?!

lyol: Det faktum att jag svarar på din kommentar efter bara ett fåtal minuter tyder väl på hur pass koncentrerad jag är på uppsatsen just nu. Skriv själv, vettja!

2008-01-10 @ 18:51:56
Postat av: Anonym

ånej, vad har jag haft för mig egenligen? missade jag vem som var mördaren?? ve och fasa! berätta, berätta...

2008-01-10 @ 21:07:55
Postat av: lyol

det här är sjukt tråkigt. när jag blir lärare ska jag aldrig tvinga mina elerver till jävlakukuppsatsskrivning! ALDRIG i tell ya!

2008-01-10 @ 21:50:33
Postat av: ylva

Det var Marlena som var mördaren. Detta vet jag inte för att jag själv sett avsnittet (här ute i skogen finns endast 4:an och 6:an att tillgå) men under tiden jag var ute och letade efter en bortsprungen hund fick jag hela avsnittet återberättat för mig via telefon av min älskade lillayster ;)

2008-01-11 @ 00:02:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Tomas

lyol: Inte jag heller, aldrig aldrig!

ylva: Va!? Vad är det du säger!? Marlena? Det trodde jag faktiskt inte. Hon som är en sån hyvvens kvinna. Att hon blev besatt av en demon för längesedan var inte hennes fel, men att hon skulle gå omkring och döda folk... ? Nej, det trodde jag inte om henne. Jag är i chock, CHOCK! Vad var hennes syfte, liksom? Snälla, red ut detta!

2008-01-11 @ 00:15:38
Postat av: Anna

Jag håller med: VA?? Hon hörde ju inte ens till de misstänkta - vilken vändning! Vad hade hon för motiv?.. Jag skulle aldrig ha övergett Days of our lives, det inser jag ju nu.

2008-01-11 @ 09:24:53
Postat av: matilda

Hur har det gått med uppsatsen? Blev den färdig? :)

2008-01-14 @ 22:49:00
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Tomas

Anna: Samma här, men samtidigt känns det som att man bara behöver något avsnitt i halvåret så hänger man med någorlunda. Trots att det händer så mycket händer egentligen ingenting i ett avsnitt.

2008-01-15 @ 18:43:53
Postat av: Tomas

matilda: Japp, den blev färdig! Nu ska den bara klara opponeringen också ;)

2008-01-16 @ 17:36:20
Postat av: lyol

dags med en uppdatering snart?

2008-01-17 @ 10:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0