Dyrkan

Jag vet inte vad jag egentligen ska tycka om det här. Visserligen är det obehagligt och rent av skrämmande, men är det inte djupt komiskt också? Jag vet inte alls hur jag ska ställa mig till det. Hursomhelst känns det bra att framtiden är tryggad.  Sådan okritisk idoldyrkan har ju, rent historiskt, inte alltid varit helt lyckat. Fast jämförelser med Hitler och Jim Jones kanske är att överdriva en aning. En aning, bara.

Frågan är snarare: varför möts inte jag av sådana människor lite oftare? Egoboost.

Kommentarer
Postat av: Suffe

HERREGUD.



Allt det där för en kille som ser ut att vara typ 11 år och....topz?







Jag kan svimma varje gång jag träffar dig, men det skulle kanske inte vara så konstruktivt för vår relation. I'll work on it tomorrow... ;)

2008-11-29 @ 21:20:03
Postat av: Lotta

det bästa är att hon älskar honom mer än sin familj. hennes uppväxt måste ha varit värre än ondskan.

2008-11-30 @ 13:10:28
Postat av: Tomas

Sofia: Nu tycker jag du nedvärderar honom. Han ser ut att vara minst 12, kanske 13. Dessutom tycker jag visst det skulle vara konstruktivt om du svimmade varje gång vi träffas. Tänk så många mustascher jag hade kunnat rita på dig.



Lotta: Se där! Nu fick vi in en koppling till Guillou igen! Lysande!

2008-12-01 @ 15:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0