Sånt man kan göra i sin ensamhet i Piteå en fredagkväll

Jag må vara lite väl mycket nörd ibland, men jag vill ändå hävda att gruppen Powerplay är det bästa som hänt oss NES-nostalgiker på mycket, mycket länge. Framförallt gillar jag att de använder riktiga instrument men ändå får det att låta så likt originalspelen som möjligt. Tårarna är nära.

Och ni som är oroliga för att jag blivit alldeles för nördig i min blogg nuförtiden - ni kan vara lugna. Jag är inte riktigt dhär ännu:


Tids nog kanske. Än är jag ju inte tillräckligt vuxen. Det verkar personerna ovan vara, i den här några år gamla klassikern.

Kommentarer
Postat av: Peter

Tomas - du vill inte leka tetris med mig i helgen? :D

2008-11-23 @ 08:08:12
URL: http://www.starmate.se
Postat av: Suffe

...och tur är väl det för då skulle du inte kunna ha flickvän...

2008-11-23 @ 19:16:30
Postat av: Mallan

Jag tror att den verkar så himla smaskigt god för att de har fått jobba så hårt för den där jäkla tårtan! Den som väntar på nått gott...vill ha det extra mycket! Jag vette tusan vad de heter på engelska? Jag har inte kollat upp den engelska varianten, men dom borde ju heta samma sak kanske? Måste kollas upp! Nu blev jag ju nyfiken!

Tack som tusan förresten! Hur länge har du och soffeproppan hängt ihop förresten?

2008-11-23 @ 23:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0