Best. Day. Ever.

Jag hoppas att alla kommer ihåg att det är världens bästa dag idag. Eller inatt, eller på morgonen, eller hur man nu ska se det. Det jag vill ha sagt är helt enkelt att påminna alla om att ställa tillbaka klockan 1 timme inatt. En gratis extratimme alltså! Tänk vad man kan göra med den timmen. Eller kanske bara njuta? Finns få saker som kan förgylla dagen så mycket. Det skulle isåfall vara någonting riktigt speciellt. Något... extraordinärt. Kanske... David Brent?



Brittiska The Office är och förblir universums bästa serie. Basta.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hävdar fortfarande att kanelbullens dag vinner..

2008-10-26 @ 12:24:10
Postat av: Peter

...och jag att det är min födelsedag...

2008-10-26 @ 16:55:08
URL: http://www.starmate.se
Postat av: Lotta

...jag gillar inte klippet. ta bort den där saken i vit pyjamas omedelbums. hans röst ekar i mitt stackars huvud. det var inte så här jag ville spendera ExtraTimmeDagen.

2008-10-26 @ 16:58:53
Postat av: Älin

skrattar så jag döööööör



hade inte sett den videon, så jääääääääla bra asså!

Postat av: Tomas

Anna och Peter: Ni har fel såklart. Kanelbullar kan man äta varje dag och födelsedag kan man fira närsomhelst. Det är ju alltid någon som fyller år...



Lotta: Äsch, du är ju knäpp i huvudet. Klippet är ju bäst!



Älin: Jaaa, visst är det?! Hoppas du sett hela julavsnittet... :)

2008-10-29 @ 16:25:10
Postat av: Lotta (på bråkmakargatan)

ska jag slå dig med Din käpp?

2008-10-29 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0