Badskum

Med risk för att idiotförklara mig själv, men vad är egentligen syftet med badskum? Vad jag vet blir man väl inte direkt ren av det, så vad fyller det för funktion? Eller är det bara tänkt som något "mysigt" och som luktar gott? Eller är det bara lite sensuellt för att det täcker det mesta av kroppen, eller används det kanske snarare för att dölja hur smutsigt och äckligt vattnet blivit bara av att man satt sig i badkaret? Någon som vet? Jag lider i min okunskap.

Ungefär så här ser badvattnet ut utan badskum. Kanske. Eller så var det bara en skum bild.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Länge sedan du uppdaterade nu. Kom igen! Bespara mig pluggandet.

2008-09-24 @ 14:00:26
URL: http://originallotta.blogg.se/
Postat av: Tomas

För att slippa pluggande måste du göra något åt det själv. Uppdatera din egen blogg vettja! Enda gången jag uppdaterar bloggen är då jag har plugg att göra.

2008-09-25 @ 15:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0