Islam is the light

Okej, jag vet att det är old news nu, men jag tycker fortfarande att det här är väldigt roligt, och läskigt, ur flera olika perspektiv:



Här snackar vi om konspirationsskräck på hög nivå. Sen är det förstås alltid roligt med hispiga amerikaner som tror att muslimer ständigt försöker hjärntvätta deras barn till självmordsbombande terrorister. För det är ju allt islam står för. Var inte den rosa teletubbien homosexuell dessutom? Tack för att det programmet stoppades. Så illa det kunde ha gått.

I övrigt verkar väl ändå spelet riktigt obehagligt? Att kela med små digitala barn som "skrattar gulligt" låter rätt otäckt i mina öron. Nej, då håller jag mig hellre till Resident Evil 4.


Kommentarer
Postat av: Matilda

men åh! gogagaga-språk kan ju tolkas hur som helst! lyssnar man på samma sak om och om igen så kan kan man ju höra i princip vad man vill.

2009-02-20 @ 17:32:34
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Tomas

Ja, men exakt. Själv tycker jag det låter mer som något i stil med "Im glad and delighted". Eller så kan man, som sagt, höra U2 sjunga "små negrer i sanden" på skånska om man så vill.

2009-02-22 @ 16:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0