Ännu mer egocentrering i bloggen

Kom på att jag lika gärna kan passa på att göra lite reklam för programmet eftersom det var en sån otroligt rolig upplevese att vara med. Om du själv är intresserad av att vara med kan du läsa mer här. Där står också en hel del om morgondagens avsnitt. 

Annars är det följande som gäller:

18:15 Go'kväll
Varför mår vi så dåligt när vi har det så bra?
Den frågan försöker läkaren och föreläsaren
Nisse Simonson att ge svar på. En tittare får
chans att lära sig att dansa tillsammans
med danslärarparet Malin och David Watson.
I Hundskolan får en hundägare hjälp med
sin problemhund av Barbro Börjesson.
Programledare: Joachim Vogel.
* Även i SVT24 1/4. Sänds även i SVT HD




Det här kommer bli mitt stora genombrott!  (Åh, nåja)

Kommentarer
Postat av: Peter

;)

2009-03-31 @ 23:22:20
URL: http://www.starmate.se
Postat av: Suffe

Ska sätta alarmet så jag verkligen inte missar det...och jag har redan ringt mor och far och bett dem spela in det :) Puss!

2009-04-01 @ 12:22:23
Postat av: Matilda

Finns det på internet?

Jag kör liksom tv-fritt, tv är såååå 90-tal ;)



Men kul att du fick (försöka) lära dig dansa :D

2009-04-01 @ 13:47:22
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Tomas

Ingen aning, men det dyker kanske upp på SVT Play? :)

2009-04-01 @ 17:56:39
Postat av: Tomas

Eller nej förstås. Det lär INTE dyka upp. Isåfall blir jag orolig :)

2009-04-02 @ 19:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0