Studerande får en att göra de värsta av synder

Jag undviker helst kejdeliknande utmaningar via bloggar och facebook, men nu har jag blivit utmanad från så många skilda olika håll (senast från Bek) att jag helt enkelt inte kan neka längre. Eller så behöver jag anledningar att undvika uppsatsskrivning, det kan vara det också. Nåja, here goes:

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom!! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!!! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!!!! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort!!!!! Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!!!!!! Lycka till!!!!!!!
YIIIEEEEAAAAAAAA!!!!!!!! (Det sista ordet fanns inte med i originaltexten. Men jag kände att situationen pockade på det.) (<---- Beks anm.) (<---- Min anm.)

1. Vad heter du?: Tomas
2. Ett ord på fyra bokstäver: Tönt
3. Flicknamn: Tomasa
4. Pojknamn: Tomaso
5. Yrke: Tandläkarassistentassistent (den som assisterar tandläkarassistenten)
6. Färg: Turkos (även en doft)
7. Klädesplagg: Tofflor (nej Sofia, inte morgonskor - tofflor)
8. Mat: Tonfisksåsen (som löngaktigt nog går under namnet Tomas tonfisksås i vår receptbok)
9. Sak i badrummet: Toalett?
10. Plats/stad: Toaletten/Trondheim
11. En orsak att vara sen: Trampning i hundbajs
12. Något man skriker: Towabunga!
13. Film: Thunderpants!!!
14. Något man dricker: Trocadero
15. Band: The... (fyll i valfri fortsättning)
16. Djur: Triceratops
17. Gatunamn: Torsten
18. Bil: Trabant
19. Sång: Teenage Mutant Ninja Turtles
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Tuppfäktning

Äsch. Det här gick alldeles för fort. Harrison Ford får illustrera min ledsna min för det:



Jag utmanar Xerxes, Zelda och Quetzala. Då kanske det finns en vits men den här utmaningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0