VM i MS Röj inställt

Nä. Såklart jag inte ska till Sydkorea för VM i Ms Röj. Jag är faktiskt riktigt genomusel på spelet och har knappt fattat hur man ska tänka. Jag tror heller inte att någon gick på skämtet fullt ut, men det är helt okej. Tyvärr är det ganska svårt att lyckas med aprilskämt nuförtiden, eftersom det är så överfullt med skämt överallt och det är svårt att undgå att påminnas om vilken dag det är. Man hinner knappt sätta på datorn innan man kan läsa rubriker som påminner en om att man ska akta sig för att bli lurad. Lite tråkigt, tycker jag nog. Jag hade gärna själv blivit grundlurad, men det är svårt eftersom man hela tiden blir påmind om vilken dag det är.

Årets bästa aprilskämt stod Västerbottenskuriren för. Annars gillar jag förstås den här gamla favoriten som kablades ut för några år sedan då Rederiet fortfarande var populärt:


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja visst är det tråkigt att bli förvarnad!

Jag hade kunnat gå på ms röj grejen men var för vaksam för att göra det :-) Jag lärde mig hur det funkar för något år sedan, så nu är jag helt okej på det. Innan hade jag ingen aning om hur det funkade så jag bara klickade på slump- jättesvårt!

Har missat Mel Gibson grejen, vad kul att han ställde upp på det :-D

2010-04-02 @ 21:20:41
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Tomas

Om du fastat för MS Röj och känner att du blir bättre på är det bara att du sätter igång och tränar. Om ett år, lagom till nästa års första april, är det väl dags för VM-uttagningar igen. Lycka till då! :)

2010-04-03 @ 12:12:10
Postat av: Sara

Tack, ska göra det när jag har en stund över ;-)

2010-04-20 @ 23:14:17
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0