Trapped in The Wire

För er som ännu inte gjort er plikt att se världshistoriens bästa tv-serie finns det inte längre några undanflykter. SVT2 kommer ikväll börja visa The Wire från första avsnittet, med start på den knöliga tiden 23.45. Två avsnitt i följd blir det. Och med tanke på att de visar Treme precis innan innebär det alltså att det blir 3 timmar med "Bunk" i följd.

Har du inte redan sett hela serien så är det helt enkelt ett krav att du gör det nu. Skulle du missa får du väl spela in eller se på svtplay (om de nu har rättigheterna till det).

Med The Wire i åtanke, samt att På Spåret har premiär om ungefär en månad, vill jag påstå att det finns fler än många skäl att faktiskt betala TV-licensen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Magi.

2011-10-21 @ 17:20:11
Postat av: Lisa

Tack för tipset! Den ska jag se :) Har du förresten kollat in hemsidan awkwardfamilyphotos.com, om inte så har du missat något som jag tror du gillar. T.ex. den här: http://awkwardfamilyphotos.com/2011/02/07/behind-the-awkwardness-baby-blues/

2011-10-27 @ 20:05:55
URL: http://listigalisa.blogg.se/
Postat av: Tomas

Tack för tipset Lisa! Jag har dock redan sett den. Som du kanske ser har jag den redan bland mina länkar till höger. Riktigt bra sida! :)

2011-10-28 @ 09:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0